| ✥ You're On Go-Blok! | ||
| "Now you are one!" | ||
|
I am what I am loves psychology, language and history. jane of all trades-in-the-making. Dying in another country. If you ever happen to land on this blog, well done! It means you do care about me. :D |
|
|
Title: Posted on: Saturday, November 13, 2004 |
||
|
wah....dah lamer seh tak blog...tibe2 rase cam malas gitu nak type in my daily stuff...well well...puasa nak dekat ending soon...lagi dua hari je...rancangan pat tv pon dah berstacking...bukannye pasal tak sabar...tapi rasanye kalau tak raya pon takpe..i just don feel the excitement of celebrating it...bilik lom lagik kemas...besok ar buat..haha..wah..dah banyak hari berturut turut asyik tido lambat je..ada yang sampai sahur pon lom tido...hehehe..ada ar tu...kacau orang tgh keje...hahaha!..suker seh...yelah..pasal takde saper lagi yang boleh ku kacau pe...haiya..sampai sini je ar..penat ar..comp pon tgh so`od ni...till den..cheerios!
|
||
| ← Older | back to top | Newer → |
| Favourites | Archives | |
|
Islamic Thinking
HB!
Happeepill
Daily Hadith
TAKE NOTE: What you're reading is just something I need to rant on. Keep it cool alright. You not happy, I not happy too! |